BACK IN SCHOOL......

Datum: 2010-04-14 Tid: 09:05:34
Hellue, nu är påsklovet slut och de blir allvar igen :/
som ni vet så va jag hemma hos min pappa i småland under halva påsklovet. de va skönt där nere. Jag behövde inte tänka på så mycket bekymmer och sånt tråkigt. Men Jag antar att jag måste de nu för jag har nationella proven på fredag i matte! Och där måste jag ge allt för om jag inte gör det så har jag ingen chans alls att komma in poå något vanligt program :(

Men nu är jag egoistisk haha, Men jag antar att om man är en bloggare så är de väl dens uppgift :)
Se ya, latahh....


Bjuder på denna snygging på mig och syrran.
Jag till höger såklart, ( i know blondiee thihi :P ) Jag måste ju se värst ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<