hej bloggen!

Datum: 2010-04-22 Tid: 12:16:18
Tjaba, jag har inte bloggat på fett länge. Jag har inte haft tid eller tillgång till dator så de har helt enkelt blivit no blogging :( Men jag gör mitt bästa för att bloggen ska hålla igång så mycket som möjligt.
Just nu sitter jag i skolan på en bas lektion och leker lite på facebook, och skojar lite med min klasskompis Samiye.
Har haft andra delen i nationella proven idag också, min lärare sa att det inte gick så bra... :/ Men jag gjorde så gott jag kunde i allafall. Det va mycket svårare än den förra delen!

Efter skolan ska jag och Johanna åka hem till mig och hämta min älskling Tindra!, så efter vi har gjortr det ska vi åka till västerhaninge och hämta hennes lilla söta pudel Shiva :) Sen bär det av mot skogen för en långpromims med våra söta tikar :)

Sen kanske jag går hem till Johanna med min gamla minneskort då kommer alla gamla bilder fram ifrån  åttan och frammåt!, Roliga videoklipp som är värda att se.
Så glöm inte att kika in lite senare mot kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<