Äntligen hemma!

Datum: 2010-02-01 Tid: 18:57:30
Nu har jag precis kommit hem, morgonen började med att jag va as trött för att jag somnade typ vid tre igår :S (fy skäms) jag gick inte upp förns vid halv noi och vi skulle åka vid nio, då fick jag bråttom. MEn självklart missade vi tåget och morsan fick köra oss till västerhaninge. Jag och min syrra skulle in till stan samtidigt, hon skulle till skolan och jag skulle på sminkningen :) Jag kom dit vid 11 och hon förklarade allting. Hur de skulle vara och så. sen satte hon igång! hon va jätteduktig, första sminkningen så skulle hon göra bara ögonskuggor och dom vart skit coola :) sen efter de så skulle hon göra hela ansiktet, Sen kom syrran och tittade på också, va inte klar där förns vid 4 :/ Men de va roligt så de ångrar jag inte!



Nu ikväll ska jag vara med Björne och bara vara hemma och chilla lite, Kanske kolla lite TV eller så går vi ut. De får man se.

XOXO! / Jalmar*

Kommentarer
Postat av: Johana

skit snyggt gumman :)

2010-02-01 @ 23:19:22
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<