Back :)

Datum: 2010-02-07 Tid: 21:35:57
Hej hej alla ni :) Jag har inte skrivit på hela helgen så jag måste ta igen lite :)

Fredag:

Kvällen började med att jag Melon, Björne, Lukasz och Emil satt hemma hos Melon och chill krökade, sedan när vi hade fått i oss rätt mycket gick vi hem till Jacop :) först fick vi inte komma in, sen efter ett tag när vi hade vart ute med Duggin så fick vi komma in. Där inne var Matte, Jeppe, Andreas Jocke, Ronja, Evelyn och Jacop obviously :P vi va där ett tag och dansade och hade jätte kul! Sen när klockan va typ halv 3 eller nåt så skulle jacop gå och lägga sig, så vi drog ut. Jag va såklart med Lukasz, Emil, Melon och Björne då. Vi va ute ett bra tag. Lukasz åkte hem med bussen rätt tidigt. Men vi nadra stannade kvar ute fett länge :) Melon va rätt så full som vi gick mest och drev med henne, sen när de va dags att gå in så drog jag och Björne, fast inte in såklart :) Vi åkte till västerhaninge och träffade mitt ex och min väldigt bra kompis Marcus Piri. Hans mamma sa att vi inte fick gå in till honom så vi satte oss i hans föråg, De va egentligen meningen att vi skulle vara tysta fast de går ju inte med mig och Björne haha! När klockan va halv 6 på morgonen så åkte vi hem. Vi somnade typ vid 6.

Alla vi snyggingar!





Lördag:

Vaknade upp med Björne vid min sida :) tog en väldigt seg dag. Sen tittade jag med mamma på melodifestivalen (jag vet trist liv att sitta hemma på en lördagkväll för melodifestivalen)  Den ända låten som jag tyckte va bra åkte ut, De va väldigt synd. De va hon Linda tror jag hon hette med you make me hot hot hot. Sedan kom Björne och Robbin och då gick vi ut en liten stundoch skojade lite med Anna och mulade henne haha! Hon gick och plockade en massa istappar och sa att de va stora kukar haha! hon måste vara en blind jävel om hon tror de :P Då va Duggin också med :)

Idag:

Idag har jag bara varit hemma med syrran och de har varit en hund och hälsat på oss, Den heter Tindra så jag och anna gick ut och lekte i snön med henne, väldigt fin hund! En sån hund som verkligen skulle passa oss, Skit fin verkligen :) Och nu sitter jag här. Ska kolla på en film som heter 10 tings that i hate about you. Med Heath Ledger, Den ska tydligen vara bra :)

Hörs imorgon i skolan! LOVE TO YOU ALL! <3




Kommentarer
Postat av: Johana

ingen aning :/ men min kamera är också cp, vissa bilder bara försvinner ibland.. och ja hittade verkligen inte den :/

2010-02-07 @ 22:40:33
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Johana

kolla min blogg gumman, har två bilder på dig och mig =)

2010-02-07 @ 23:14:02
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: meliia

sv; ne en tjej gjorde den till mig :))

2010-02-08 @ 06:00:43
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<