Blogg award

Datum: 2010-02-11 Tid: 17:41:48
Har fått en Award utav Johana, Den som får den ska kopiera den till sin blogg, länka till personen som gett den till dig, berätta sju intressanta fakta om dig själv, välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till, länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta!

- Jag bor i tungelsta
- Min syster och jag är inte bästa vänner
- Min pojkvän är thailändare
- Jag kan go crazy på fyllan och göra illa mig
- Jag hatar chips
- Jag är den enda svensken i min klass
- Jag älskar att sjunga och dansa


Jag ger awarden till Melon, Natta, Jenna, Joel, Ann-sofie, jannika och stuntbloggen för alla stuntare!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv; Visst skulle de vara de!

och grymt bra blogg! :)

2010-02-11 @ 20:30:15
URL: http://jennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<