Bästa ever

Datum: 2010-02-10 Tid: 10:52:34
Som alla vet så är jag en jätte stor fan av Lady gaga, Men visste ni att Christina Aguilera ligger högts upp på min toplista? Nu vet ni det iallafall, Hon har den bästa sångrösten av alla sångare och sångesrskor.
Ingen annan kan ta hennes plats för mig! Inte ens Lady gaga.

Nu clearar vi upp de här.
Toplista sångerskor:
1. Christina Aguilera @The voice whitin
2. Lady gaga               @ Lovegame
3. Beyonce                  @ Broken heartded girl


Toplista sångare:
1. Chris Brown            @ Say goodbye
2. Elvis Presley            @ In the ghetto
3. Green day                @ 21 guns

Nu vet ni vad jag tycker, nu vill jag veta vad ni tycker ? Komentera vad ni tycker om dom !

Puss<3

Kommentarer
Postat av: shopalicious

Jeansskjortan är från H&M Herr :)

2010-02-10 @ 18:11:30
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: shopalicious

Den kostade ca 249kr har jag för mig :)

2010-02-11 @ 18:34:11
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<