Godförmiddag :)

Datum: 2010-02-15 Tid: 13:32:35
Hellue alla mina läsare ;) Idag har jag inte gått till skolan, känner mig as kraslig :/ MEn har varit där och skrivit ut min ansökan till gymnasiet nästa år. Som första val så valde jag barn och fritid på Fredrika bemer gymnasiet och andra hotell och resturang på Riksäpplet, tredje val musik på fredrika och som sista valde jag ett IV program ifall jag inte kommer in på nåt av dom valen högre upp. Det IV programmet heter MF, det står för mat och friskvård, och ska tydligen vara en enklare linje för barn och fritid.

Men jag hoppas ju såklart att jag kommer in på Barn och fritidsprogrammet :)

Det va allt för mig än så länge tänkte få i mig lite mat också. Kötbullar och Makaroner med ketchup. (as gott!)

Smell ya later ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<