Godkväll i stugan :)

Datum: 2010-02-18 Tid: 23:29:06
JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT!!!!!!!!!

Har ingen egentligen lust att blogga just nu, men jag tänkte att jag slänger in ett litet inlägg innan jag sover :)
+ att Johana vill ha något att läsa annars blir hon galen :) Men ikväll bhar jag inte gjort så mycket, självklart har jag vart med den lilla Johana sparven själv så jag förstår inte vad som är nytt för henne att läsa ändå :P Men vi har typ suttit på tungelsta gården, (vilket jag aldrig gör annars). Och typ spelat kort och tittat på filmen Glitter med mariah carey, Jätte rörande film som jag defenitivt garanterar tårar och leenden :) (iallafall för min del, jag gråter till allt)

Men nu är de sov tajm! Godnatt allihopa Pussar och kramar :) ♥


as gammal bild på Johana och mig! Älskar dig gumman! Du kommer alltid att finnas där för mig och jag för dig! Du är bäst mitt underbara lilla hjärta! Du har fått stå ut med min sjuka och vulgära humor i 14 år nu, förstår inte hur du orkar. Älskar dig föralltid, även om vi bråkar. Fast de vet du ju redan ;)  ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Johana

självklart står jag ut med dig :) du har precis denna torra humorn, det skrattet och allt jag behöver :)

kommer aldrig sluta älska dig Jennifer..<33

hoppas du vet de, hur mkt vi än bråkar!!



sössa gott nu gumman, vi hörs imorgo n <3

puss

2010-02-18 @ 23:46:37
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<