Godmorgon!

Datum: 2010-02-11 Tid: 10:32:37

Godmorgon allihopa :) Vad gör ni i vintersolen? Det känns som om våren är påväg när man måste kisa med ögonen när man går ut. Fast det är väldigt kallt:/

Själv sitter jag i skolan har precis kommit hit, har varit en stressig morgon. Jag får aldrig reda på någon information om vart jag ska vara! Det gör mig väldigt arg, eftersom nu när jag sitter här så har jag ingen lektion!
Jag vet inte ens om jag är ledig idag, eftersom jag inte fått någon info. Och min lärare sa bara åt mig att hitta min andra lärare som jag inte hittar!, inveklat va? :P

Men iallafall, igår så va jag bara hemme med Björne och hade kul :)
Ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på, antingen är jag bara hemma eller så går jag ut och leker med någon :)
Det får vi se :)

Puss och Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<