Gutenmorgen :)

Datum: 2010-02-09 Tid: 10:58:32


Tjenixen :) nu sitter jag i skolan, börjar inte förns om 40 minuter. Skit segt trodde jag började för en timme sen men alla har nationella prov i svnska och de ska inte jag göra eftersom jag har betyg i det. Men då kan jag sitta och softa istället.

IGÅRKVÄLL:

Igår så va jag ute med Duggin, Duggins hund Bebis och lilla Tindra och som kanske ska bli våran hund (överlycklig) Och syster Anna och Robbin. Vi lekte i snön med dom och hade as kul. Tindra hade en istapp som Bebis ville ha så dom sprang runt och lekte och hade jätte roligt :) MEn de va lite kallt och blött om fötterna men de får man ju tåla :)

Duggin jag och Tindra



Puss och kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<