Hej hej!

Datum: 2010-02-16 Tid: 09:14:44
Godmorgon alla pigga och glada! Sovit gott? De har inte jag kan jag ju säga gick och la mig ungefär vif tolv. Och hela natten han hunden velat leka med mig och hoppat på mig, så jag tror att jag känner en blåtira på g också :/ (AJ AJ AJ). Blev skit sur för att inte blogg.se fungerade igår! Hade jätte tråkigt och tänkte : aa, men jag kan väl blogga då! Men nej självklart inte!

Men igår gjorde jag inte så mycket på kvällen, satt bara hemma med Robbin och Johana och vi satt typ och kollade på tv ghostwhisperer till exempel, både jag och Johana älskar de! Sen så kollade vi på Jerry springer där ämnet va threesoms with grandma! Så jävla äckligt. de va den yngsta dotterns pojkvän som hade haft trekant med mormorn och mamman. Sen när programmet va slut så måste dom ju alltid välja typ vem dom ska ta, Han valde mormor'n :S Fett äckligt!

A men iallafall, jag sitter hemma för att de går vinterkräksjukan i min skola och jag mådde ju lite dåligt igår. Värgrar att åka till skolan och bli ännu mera sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<