Min alla ♥-ns dag!

Datum: 2010-02-14 Tid: 22:34:48
Godkväll i alla små hus med tända ljus i fönstren denna härliga hjärtans natt :)
Den här dagen har varit jätte mysig för min del :) Vi har varit hemma hos min pojkvän och ätit middag och bara myst! Jag kom dit runt halv 6 och när jag kom så satte vi in kycklingen i ugnen, De tog ungefär en timme för den att bli klar, så vi pratatde och hade jätte mysigt under tiden :) När maten va klar så käkade vi, och sen så va vi mätta och belåtna! (Älskar kyckling och pommes) Tyvär så hade ingen utav oss beanessås :/, men de gick bra utan ändå!

Nu har jag precis sagt hejdå till min gulliga lilla Robbin som by the way hade gjort de mysigt med tända ljus och sånt också, Rosenblad på sängen och hela kittet ;) Det här va nog min mysigaste alla hjärtansdag någonsin!


 

De va allt ifrån mig denna kväll, Sov så gott alla kärlekskrankar :)

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<