Nu åker jag hem!

Datum: 2010-02-11 Tid: 12:04:49

Hej hej bloggen!
Nu drar jag hem ifrån skolan, Börjar min idrott klockan 2, Jag har liksom inte gjort någonting innan. Bara suttir vid datan. Nu kommer mamma och hämtar mig. Så att jag slipper vara här! (skönt)
Innan jag drar så måste jag hitta Lukasz bara han bara sprang ifrån mig :/ Han måste säga till våran gympalärare att jag inte är med för att jag va så trött så jag åkte hem :) (BUSIGT XD)

När jag kommer hem så ska jag nog gå ut med hunden och sen städa lite grann!
De kommer nog inte att hända men hoppas kan man ju :)
+ att morsan kommer nog att skälla på mig om jag inte städar mitt rum snart, Det ligger kläder överallt. Och så måste jag dammsuga :P Det va ett tag sen. Jag måste plocka undan massor i köket också.
Wish me luck <3



THATS ME SAYING GOODBYE, XOXO! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<