Sorry!

Datum: 2010-02-14 Tid: 00:59:58
Sorry för dålig uppdatering idag :/ Har inte orkat att blogga.

Igårkväll:

Igår så började med att jag, melon, björne, emil och Duggin satt hemma hos Melon och förkrökade.
Sen gick vi över till jacop som bor på samma gård. han va ensam hemma så han hade typen liten "fest" där va typ dom jag va med innan, jocke, Jeppe, pontus, Robbin, Amanda och ägaren av huset såklart (Jacop) :) Vi hade as kul och dansade och pratade med alla :) Sen efter ett tag kom Bella, Johanna och Gurra dom va as sköna när dom kom, (alla som känner dom vet väl varför :P) sen så va de någon som gjorde så att de började brinna på altanen och då va alla tvungna att gå hem. Jag skulle ha sovit hos Johanna men när de va dags att åka bestämde jag mig för att gå hem och sova istället. Gurra fäljde med typ hela vägen, as shysst! När jag kom hem så väntade Robbin på mig, han hade kollat film med Anna så då fick jag sovsällskap :)

Idag:

Idag har jag inte gjort nånting verkligen :/ Har haft en seg dag hemma med katter, hund och Robbin. Runt 8 tiden så kom Björne och då hade Robbin gått hem, Vi har bara suttit vid datorn sen dess, men nu skulle han ta bussen som går halv ett hem så nu får jag sitta här själv :/ Men jag har också övertalat Robbin att sova hos mig så han kommer snart också :)

Godnatt!
Ni får en låt på köpet också ;)

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<