sovtajm :)

Datum: 2010-02-28 Tid: 00:12:58
Hej hej bloggen, nu är de snart dags att sova. Orkade inte blogga förut så förlåt för de jätte tråkiga inlägget :P Ikväll så åkte jag,anso och Johana till nynäshamn för att de va en fest där. Vi orkade inte bara sitta hemma, men när vi kom dit va de typ 15 killar, vi och EN , Jag repeterar EN tjej till där. as tråkigt. Vi va där i typ en timme sen drog vi hem. Och nu är vi hemma :)ska kolla en film eller något, Men inget mer bloggande än så, så Godnatt på er :)


Jag och nån snubbe som heter Valentino :)


Daniel :s (är inte säker på namn) Anso och jag med mina muskulösa/feta armar :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjocka armar, du sitter och böjer dig fram för att inte magen ska synas!!!

2010-03-04 @ 18:10:06
Postat av: Jennifer

Haha! Du är bara anonym för att din mage ser säkert värre ut och du vågar inte säga vem du är så at du kan klandra ner på andra, väldigt moget. + att mina armar är bara muskler, fortsätt att hålla på och jag kommer att visa hur jag andvänder musklerna!

2010-03-10 @ 22:47:15
URL: http://dendarjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<