Tja på er!

Datum: 2010-02-17 Tid: 19:41:28
Hej hej, jag vet att jag inte har uppdaterat på hela dagen, men jag har inte haft nån data i närheten :(

Idag har jag iallafall varit med Robbin och Ann-sofie, Vi följde med henne när hon skulle gå och äta och så. Har varit en chilldag för mig. Va ju ledig från skolan eftersom jag bara hade historia idag och jag har hoppat av den. Och nu på kvällen så har jag bara kollat på Jerry Springer och tagit de lugnt i soffan med morsan :) Jag vet inte heller vad jag ska hitta på ikväll för kul, men jag tar de som de kommer :).

Skriver lite senare ikväll också, Puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: ludvig

svar; tack detsamma ;)

ha det gött.

2010-02-17 @ 20:24:04
URL: http://ludddde.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: gå in på hms hemsida och sen in på fashion studio :)

2010-02-17 @ 20:31:07
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<