Väldigt dålig uppdatering!

Datum: 2010-02-22 Tid: 23:57:13
Hej hej bloggen! sorry för den dåliga uppdateringen :/ Just nu gör jag ingenting har kollat på film med mamma nyss Flickan som lekte med elden :) Hon höll på att somna hela tiden men jag fick hålla henne vaken. Och annars idag har jag varit hos tandläkaren, Hade bara ytterst lite tandsten och ett mini hål :/ de betyder återbesök! Jag älskar att gå till tandläkaren! särskillt när man ska laga en tand!

Igår/ Söndag:

Igår så va jag ute med Johana och hennes hund Bebis tillsammans med Tindra :) Vi va ute i hela en och en halvtimme, de kändes som typ mindre än en timme, men ni vet när två 16 åriga tjejer är ute med hundarna så snackas det mycket skit så.. :P Men efter de så gjorde jag typ ingenting på hela dagen, :(

Lördag:

I lördags så va jag med Melon, Björne, Emil och Lukasz. (Och till er vill jag bara be om ursäkt!) Vi krökade och vi drack sprit och jag blir på dåligt humör då.. Är ledsen för mitt dåliga uppträdande den kvällen som fick stå ute med mig också :/

Men nu ska jag typ sova men ha de så bra <3 Skriver imorgon när jag kommer tilll skolan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack desamma=)hoppas allt e bra!

2010-02-23 @ 00:28:56
URL: http://carromello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<