Björne gästbloggar

Datum: 2010-01-29 Tid: 20:39:42
Tjena alla snygga, fula, dumma och feta bloggläsare!

Ikväll ska jag Jalmar och hennes pojkvän Robbin sitta hemma och ha fredagsmys här hemma hos Jalmar. Vi ska svulla i oss en masssa onyttigheter så vi blir lika feta som er! sen ska vi nog också se en shysst rulle och om man har tur blire porr! hahah nej fett oseriös.. vi ska bara ta det lungt ivkäll, hade ju som sagt planer på att kröka men de blev inte av.. men vi får väl hitta på något roligt kanske klär ut oss eller något.

Ha det så bra nu, så kanske jag kan gästblogga någon gång igen!



puss och smek parningslek /björne


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Jaha okej :P

2010-01-29 @ 21:39:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

Hejsan.

Kika gärna in på min blogg och kolla mina fotografier jag lägger upp varje dag.

Släng gärna in en kommentar vad du tyckte om bloggen:)

kramar Julia

2010-01-29 @ 22:05:12
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<