Bloggkris :S

Datum: 2010-01-31 Tid: 15:44:03
Äntligen bloggen! Jag kunde inte logga in på mitt konto igår de va något knasigt som hade hänt så jag åkte till laserdome utan att blogga :/

Jag kom hem vid typ halv 4 för efter vi hade vart i stan så åkte vi hem till min klasskompis Lukasz han va ensam hemma och vi typ va där och chillade och kollade på polsk TV han är nämligen polack :)
när vi va på laserdome så första matchen va vi 32 stycken på plan :S andra 20 minuterna på trodde jag att de bara va jag max, björne och Robbin men istället ville typ alla som va med innan vara med igen :( Så det tyckte jag va skit tråkigt.... Men man kan ju inte få allt här i världen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra vaknade typ 3 och de brukar jag aldrig göra, Jag brukar vakna typ vid senast tolv på helger. Det känns som om jag har sovit bort hela dagen (Det tycker jag inte om!)
Men så fort jag får veta vad jag ska göra idag så får ni också veta det! :)

Puss och kram skumbanan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<