:(

Datum: 2010-01-28 Tid: 14:00:27
Hej hej!
Idag blev det ingen sminkning :/
Hon kunde inte idag, men ska dit på måndag istället :) Men nu sitter jag och väntar på Björne han ska komma hit efter skolan :D vi ska väl hitta på något roligt, antingen kolla på en film eller gå ut och leka i snön! Hur som helst är jag glad att jag sitter ensam idag som jag gjorde hela gårdagen :)
Måste hinna städa idag också, vika ihop min tvätt och sånt, skulle egntligen gjort de igår men jag hoppade över de (Shhhhhhhhh!!)

Iaf så åkte jag till handen med Anna istället för sminkningen, lånade pengar av henne också så att jag skulle köpa en snygg tunika/skjorta :P Studiebidraget kommer ju imorgon då ska jag shoppa mera :) Men jag har hört att studiebidraget kommer att höjas med 400:- De skulle ju vara as sooooft! :) ska handla nånting åt min Robbin också så att han blir glad, han handlar faktiskt saker till mig hela tiden. Nu är de min tur!
De har varit en trevlig dag än så länge. Fick syrran att shoppa också. De är inte varje dag kan jag lova :)

Hörs senare ikväll puss :)



Kommentarer
Postat av: Johana

du är verkligen som en liten lady gaga gumman ;)

2010-01-28 @ 15:53:46
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<