God dag på er :)

Datum: 2010-01-23 Tid: 15:49:51
Hej glada vakna människor :) själv är jag inte så vaken, vaknade för en timme sen typ, blev lite sen igår :P först åkte vi till gladö till peter, va där ett tag. sen tog vi taxi till västerhaninge och va hos nån som jag inte kommer ihåg vad han heter, va så jävla trött då :P men sen stog vi och väntade på bussen som skulle komma 25 över 5, men de va ju en nattbuss så den kom inte förns klockan va 45, så vi stog där och frös jätte mycket, (när jag säger vi menar jag emil 1 emil och melon)
sen mötte jag min pojkvän, och vi gick typ hem och sov sen. de va fett skönt .. heheh :P

Får se vad som händer idag, det är ett mysterium än så länge
XOXO/ Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<