Goddag :)

Datum: 2010-01-25 Tid: 10:10:00

God lunch eller morgon eller vad ni nu vill kalla de :P jag har precis kommit till skolan typ, kom en halvimme försent :/ Gick och la mig fett sent igår och börjar halv nio. De verkar ju vettigt! :P (pucko!) Nu har jag bas lektion och ska skicka mitt hinudism och buddism arbete till min lärare , Bättre sent än aldrig liksom :)

Igår kväll satt jag uppe med min syster och vi tog roliga/Cp bilder, :P Kanske därför jag är så trött. Av allt skrattande tror jag :) somnade inte förns vid 1 kanske :S
Men nu måste jag fortsätta med de jag egentligen ska göra innan jag blir busted av min lärare Allan :)
Ha de så bra tills vi hörs <3

PUSS och KRAM :)



Snyggingar :) (Jag och Anna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<