Good morning

Datum: 2010-01-29 Tid: 09:16:51
Den här dagen började jag med att först sträcka på mig i sängen, stoppade ut fötterna från täcket. Men drog snabbt in dom igen, De va rysligt kallt :/
Det blir ingen skola idag, vet inte om jag vill åka till skolan eftersom Allan min lärare har bråkat med mig och Lukasz. Och Allan har jag på varenda lektion idag :S Istället för de så åker jag med Johana till handen när hon ska göra naglar :) Det ska bli trevligt! Det har vi inte gjort på ett tag, vi har nyligen blivit vänner igen från att vi bråkade om skit töntiga grejer. Henne har jag ändå känt i 14 år, Hon är min sjuktbra barndomsvän! :) <3

Men nu måste jag sminka mig lite grann och äta frukost så att jag hinner :) vi tar bussen som går om en timme, De vill säga 10:07



Morgontrötta jag :) Vi hörs senare!

/JALMAR*

Kommentarer
Postat av: Joel

Naw tack så mycket :) thihi söt bild på dig! :D<3

2010-01-29 @ 09:57:30
URL: http://konzo.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv: Tack så mkt :D

Jag är 16 sj? :P

2010-01-29 @ 10:50:07
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<