Hej bloggen!:)

Datum: 2010-01-26 Tid: 10:36:31

Igår kunde jag inte skriva eller lägga upp bilderna på det som min lilla gulleplutt hade köpt. för att min syster ville inte låna ut sin dator till mig, :( men jag gjorde inte mycket när jag kom hem. Väntade i skolan på att robbin skulle sluta. Han slutade halv 5. Fett jobbigt! Då under tilden han hade lektion satt jag och björne vid datorn och kollade på typ facebook också :) hittade en ny rolig sida som heter www.faceinhole.com. Där sätter man in sitt ansikte i hålet på bilden, Precis som sidan heter :P Jag gjorde en cool bild på mig själv :) Idag får vi se vad jag gör, Slutar runt 2 så, har ganska mycket tid till annat idag :) Tänkte faktiskt plugga lite när jag kommer hem, Behöver de för att klara nationella proven i matte. Jag vet!, jag plugga. Det låter helt absurt xD heheh 


Hörs efter skolan :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<