Hej, Tja, Hejsan.. Yeah yeah whatever :P

Datum: 2010-01-30 Tid: 15:47:26
Hehe, va gör ni allihopa? själv sitter jag här och bloggar, Ikväll vet jag inte än vad jag ska göra. Antingen laserdome eller så sånt man inte får göra om man inte är över 18 (Shhhh!) men jag har bara 120 spänn de räcker antingen till 40 minuter laserdome eller så får jag dela på något otillåtet med någon :P

Nu på morgonen har jag inte gjort så mkt mer än att bada och varit med min pojkvän, Tittat lite på TV också. Har inte kunnat blogga för attt datorn är inne på min systers rum och hon va på krogen igår så hon kom typ precis upp :)

Har lyssnat mycket på den här låten på senaste tiden.
Jag vet att madonna inte har gjort så mycket på senaste åren som talar till ungdomar och hon är en "kärring" och allt va de nu är, men ni som tycker de kan lyssna på den här låten och ni lär ändra er! Den är skit bra!



Kommentarer
Postat av: Joel

Svar : åh laserdome är skit kul att köra! älskar det, gick det bra för dig då? =) Nja jag träffa lite vänner ikväll bara, såg på film och chilla! :)

2010-01-31 @ 02:00:49
URL: http://konzo.blogg.se/
Postat av: MALINHE |foto|

SV: tack! :)

2010-01-31 @ 10:55:17
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<