Lite om dagen

Datum: 2010-07-01 Tid: 18:02:45
HEJ ALLLLLLAAAA JENNIFERS SÖTA LÄSARE!

Just nu är det jag som skriver, jennifers BBF (Amanda)

Hur mår alla Jennifers ( 150 000 per dag) läsare idag då?
Asså omg, jennifer hon är så himla bäst och störst i Sverige!
Alla vill vara som henne till och med jag. Jag vill ha hennes stora PATTAR och ankläppar!!!!

Idag ska vi åka in till stan och köpa nytt lös hår och köpa hårfärg..
Gissa vilken färg ? :O Kanske ska bli brunett?? :OO

Idag ska vi hissa och dissa lite också, Sverige måste ju hålla reda på vad som gäller just nu ;)



Jennifer, hon äger världen..
Förstora läpparna, ÖVER MYCKET!!!!!
Fika, ( måste ju stå med, gör det ju varje dag)
Jag hissar nog Jennifer en gång till.

Asså jag kommer nog alltid dissa grisen ( blondinbella ) hon är ju så jävla tråkig.......
Idomin på läpparna och alla fjortisar som hänger ute och drickar. FÖRFAN Det är krogen och hemmafetser som gäller, fast på hemmafester springer ju alla efter mig och jennifer, so us style ;)


Aja byebye bloggen, bloggar mer senare nu ska vi ut och träffa lite fjååårttiiizz boooys sen till gymmet.
Man vill ju inte bli fet som vissa andra ....



ÄÄÄÄÄÄGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hur är det med dig ?:)

2010-07-22 @ 00:52:17
URL: http://jenniferjarlestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<