Bas timme i skolan!

Datum: 2010-03-09 Tid: 10:43:11

Hej hej bloggen, ledsen för dålig uppdatering men jag har inte kunnat blogga. Just nu sitter jag i skolan och har bas med Allan.. (den idiotiske) jag har fett långt kvar på denna lektion, Vilket är assynd! Men va gör man liksom!? Är de okej att tycka illa om lärare!?

LÖRDAGS:
I lördags så va jag på chillkrök hemma hos Joakim (Johanas pojkvän). Jag åkte dit med Björne och när vi kom så va såklart Johana och Joakim där, Sen va Pontus, Pontus flickvän, Pontus flickväns två kompisar, Mickis, Jeppe och Lill Robbin där också. Vi drack och hade roligt och sjöng singstar (hälften av alla sjöng såklart falskt) haha. Sen åkte vi alla hem och sov :)


Jag, Björne och Johana i köket :)

Puss och Kram :)
 
De tar oss till SÖNDAGEN: Vaknade vid halv tolv. Vi skulle nämligen gått ut och grilla korv klockan 12. Men de blev flyttat till klockan 2 :/ Men sen bar de av med tre hundar, vars namn är Märta, Bebis och lilla älsklings Tindra :) Vi som grillade va: Mamma, Carin, Johana, Mickis, Malin, Malins kompis, Jennifer, Anna, Micke och sen kom Robbin och Joel Ekroth också :) De va kallt men ändå mysigt att grillla mitt i vintern. solen va ju framme så! :)


Jag och Johana jagades och jag ramla i snön :)


En massa korv :O

IGÅR: Jag va bara hemma och va sjuk, as segt! men jag kollade på The O.C typ hela dagen. De är min favotir serie och jag har börjat att kolla om på den. Syrran har ju alla DVD boxar :)

PUSS OCH KRAM! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<