god eftermiddag!

Datum: 2010-03-24 Tid: 14:37:35
Nu sitter jag i skolan, med Robbin Vi väntar på att mamma ska komma. Hon får köra hem oss idag. Slutade för typ en halvtimma sen. Har haft historia bara, idag har vi pratat om andra världskriget. De va riktigt intressant tycker jag! Har aldrig varit så inne i historia förut. Satt och var helt borta. tänkte bara på historia. Har aldrig känt så förut :P

Vad som händer idag vet jag ingenting om.. Antagligen bara vara hemma med Robbin och mysa kanske.
Jag har packat lite tidigt också. Jag ska åka till småland och träffa min far i helgen. Har packat många outfits, Jag kommer ha tillång till en dator där. Så de blir såklart bloggande!

Lööööve ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<