god kväll!

Datum: 2010-03-15 Tid: 21:20:49
Hejsan svejsan! Sitter bara framför datorn och lyssnar på musik och små sjunger litegrann. Har ju snart min audition (23 mars) för att komma in på musik programmet på fredrika bremer gymnasiet. så jag måste hitta något att sjunga. De lutar åt Christina Aguilera - Im Ok. Den är lätt att sjunga och jag kan den sen typ 3 år tillbaka.
Jag och björne hade roligt i handen centrum. Jag provade lite kläder och så köpte jag en mjukglass, och satt såklart i solen på cafe' Paus.Köpte också ett par solglasögon :) De behövdes verkligen! dom kostade bara 59:- också. så de va jätte billigt (eller hur Björne)!? haha!

Imorgon har jag en as soft dag. Jag börjar halv tolv och slutar typ runt två. och samma sak på onsdag fat istället för två så typ 20 i tre :) De kommer att bli as soft!
Men nu funderrar jag på att gå och lägga mig.. Vet inte om jag kommer att kunna sova men de får jag väl ta reda på när jag ligger i sängen:) Godnatt på er i era varma stugor!♥



Kommentarer
Postat av: Kimse

sv: Jag hänvisar dig till mitt senaste inlägg. Rubriken är "Snälla människor...".



Ta hand om dig.

2010-03-15 @ 22:51:53
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/
Postat av: Kimse

sv: Det är inte bara för din skull, om du inbillar dig det. Det finns säkert fler som gärna regaerar som du gjort. Därför är detta for all times. Ingen stor grej alls, egentligen, bara en förklaring för alla.



kram på dig

2010-03-15 @ 23:34:37
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<