händer absolut inget!

Datum: 2010-03-24 Tid: 20:25:29
Hej hej bloggen! Jag gör typ ingenting. satte mig precis vid syrrans dator så håller på lite med facebook och så. Ikväll har jag bara varit med Robbin, mysigt! De har varit skönt att bara ta en lugn kväll. Jag börjar tio i tio imorgon så jag har lite sovmorgon! (skönt) De betyder att jag kan vara uppe lite senare, vilket är bra för att jag känner mig superpigg! Har inte mer och säga en så, så de här får bli mitt sista inlägg ikväll. Så då får jag önska er godnatt

Bjuder på denna sköna bild från i sommras när ja och Anna va inne i stan en hel dag. De va jätte roligt! Saknar dom tider då vi kan vara vänner och göra saker tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Svar: Tack så hemskt mycket :)

2010-03-24 @ 21:38:54
URL: http://eleonoresellgren.blogg.se/
Postat av: Sarah

Låter som en skön kväll:)

2010-03-24 @ 21:49:50
URL: http://fotoboustedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<