hej hej bloggen!

Datum: 2010-03-20 Tid: 13:18:38
Just nu sitter jag hemma hos Björne, har sovit här eftersom vi vba hemma hos Anso igår så jag pallade inte åka hem för bussarna åker på så konstiga tider :/
Vi hade jätte roligt hemma hos Anso, Vi spelade kort och fikade lite grann :) Först va de bara jag, Jasmine, Anso och Björne som spelade tecknet. Men sen kom Ansos mamma och ville vara med. Men man kan ju bara vara fyra på tecknet så vi bestämde oss för att spela Plump! Senare kom Daniel och Joel från nynäshamn med wienerbröd och bullar. Så då satt vi och drack kaffe också :) Vi kom hem typ vid halv 2 eller nåt så de blev inte så jätte sent. Men jag hade himla roligt! ♥

Ikväll har jag i8nga planer än. Vill festa men jag vet inte någon som har fest och jag har inga pengar till dricka heller :/ Men nånting lär jag ju hitta på!

Nu ska vi äta pommes till lunch så jag måste kila iväg!
Puss och kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<