homecomming

Datum: 2010-03-13 Tid: 00:25:48
Nu har jag och Björne kommit hem, känns as soft! Vi ska kolla på luftslottet som sprängdes. Tredje filmen av triologin män som hatar kvinnor! varken jag eller Björne har sett den så de kommer att bli mycket spännande. Vi gillar 1 filmen som heter män som hatar kvinnor och den andra som heter Flickan som lekte med elden. Ni som inte har sett dom filmerna rekomenderar jag verkligen dom till! Det är spännande och väldigt annorlunda ifrån att vara svenska filmer. Noomi Rapace som spelar Lisbeth Salander och Michael Nyqvist som Michael Blomqvist i filmen. Jag vet de låter sjukt att han spelar ifrån sitt egna namn men de klan ju vara skönt att slippa heta något annat än vad man är van vid. Eller va tycker ni? :)



Kommentarer
Postat av: joel

Svar: Jodå allt är fint här :) lite trött :((( hur är det själv? är du polare med Johana? :O

2010-03-14 @ 12:47:41
URL: http://konzo.blogg.se/
Postat av: Kimse

sv: 1. Jag gnäller inte, jag uttrycker min åsikt. 2. Om du ska gnälla på att jag "gnäller", lär dig skriva ordentligt. Hört talas om skiljeteckan, stor bokstav och korrekt grammatik? Det verkar om du kan, varför använder du det inte? 3. Precis som Timmy skrev; NEJ PRECIS, det är inte hon som skriver låtarna. Det gör ingenting bättre, snarare sämre. Hur kan en människa nedlåta sig... att sjunga låtar som inte bra, som hon inte ens skrivit SJÄLV! Okej, om de hade varit bra (eller om hon skrivit dem själv och TROTT att de varit bra), men nu är de inte det. 4. Nej hon gör kanske inget FEL, men hon gör fan inget rätt heller. Och 5. "Pucko" är ett onödigt påhopp, speciellt från någon som inte kan använda sig av korrekt grammatik. Tack för din kommentar.

2010-03-14 @ 20:19:36
URL: http://vampyrskalman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<