Im back!

Datum: 2010-03-15 Tid: 10:45:48

Hellue bloggen! Förlåt för dålig uppdatering denna helg, :/ Syrran va inte hemma så jag kunde inte låna hennes dator. Jag har ingen dator än så jag kan inte blogga så mycket som jag vill :/
Nu sitter jag bara i skolan väntar på att vi ska sluta.. Fast vem gör inte de :P?

I lördags så vaknade jag och Björne typ vid elva tror jag, Vi tog de lugnt på morgonen och typ tog en cigg och åt frukost :) Sen ville mamma ha hjälp med att åka och handla så vi åkte och hjälpte henne. Samtidigt som vi hämtade upp Lady GaGa biljetterna! :O
På väg hem ifrån Ica maxi så körde vi först hem Björne så att han kunde åka hem och äta o.sv. Sen så åkte jag och Mamma till stallet och jag red på min lilla älskling (feta) haha. Han va lite bråkig men annars gick de bara bra :) Senare på kvällen så åkte jag och Björne hem till Anso på fest. MEn jag hade lite ont i huvudet så jag och Björne åkte hem igen. Mamma kom och hämtade oss och vi släppte av Björne hemma hos honom. Senare när jag kom hem så kom Robbin till mig för att sova hos mig :)

Hinner inte skriva mera nu för nu är de lunch men jag kommer tillbaka och skriver om söndagen senare! :)
Puss och kram! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<