Ingen tillgång till dator!

Datum: 2010-03-05 Tid: 19:14:45

jag sa ju i början av lovet att jag inte skule ha så mycket tid eller att jag skulle ha bra tillgång till dator, men sorry för dårlig uppdatering!

IGÅR!: Jag va på en as mysig tjejmiddag med Kim, Natta, Jasmine, Malin, Matilda, och Mikaela. Andledningen till att jag va på en sån mysig tillställning var att Anso fyllde 17! Vi va på Jimmys steakhous och käkade, de va jätte mysigt sen skulla jag åka hem så mötte jag Johana och vi åkte hem  tillsammans och hade jätte roligt på tåget, Vi missade de första tåget med typ 5 sekunder och de va as segt! Men vi hade kul ändå :)

Idag har jag inte gjort så mycket, varit ute med hundarna och städat lite på mitt rum :) nu är de städat och fint! (as skönt!)

IKVÄLL!: Ska på fest hemma hos Anso, de kommer ganska mcket folk dit. de ska bli roligt. Åker dit med Johana. Björne ska vara där också, Vi är äntligen vänner! :)



Så roligt hade vi på tåget! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<