jag älskar dig ♥

Datum: 2010-03-10 Tid: 23:18:47

Jag älskar dig sjukt mycket min älskade Robbin, och jag vet att vi tvivlar på våran kärlek ibland. Men de är sånt kärlek finns till för. Bråk, Pirr i magen, glädje, advensjuka och mycket annat! Ingen kan ta din plats i mitt hjärta, För där inne har jag en speciell liten avdelning som heter MIN STÖRSTA KÄRLEK, precis de du är! När du och jag har bråkat känns de som om jag inte får någon luft, Jag får en känsla som om jag aldrig har kunnat andas förut. Därför måste jag vara med dig, ingen annan. Både du och jag vet att vårat förhållande håller inte ihop för att vi är galna i varandra utan för att vi kan inte lämna varann. Jag älskar dig, du är den enda jag vill ha!

// Jennifer♥


Kommentarer
Postat av: Johana

hur gjorde du sådär :)?

skit snygg bild gumman !

2010-03-10 @ 23:19:57
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Johana

tack :) bilden va jätte fin!

2010-03-10 @ 23:26:10
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<