Saker jag vill göra i mitt liv!

Datum: 2010-03-10 Tid: 21:39:53

- Få en utbildning
- Skaffa en kärleksfull familj
- Se rom/ hela italien
- Lära mig att se andra saker hos mina ovänner
- Bo i karibien
- Lära mig att spela elgitarr
- Skriva en självbiografi
- Sjunga på en scen med över tiotusen människor i publik
- Se paris/ hela frankrike
- Bli vän med min far

Mer kommer jag inte på just nu, men jag vet att den dagen kommer när jag ligger på min dödsbädd. Då vet jag att mera tankar kommer att komma upp i mitt huvud, Och jag kommer att gråta för att jag inte kunde uppnå mera saker i mitt liv.

Tänk på det och lär er att allt är möjligt om man bara lägger manken till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<