seg söndag!

Datum: 2010-03-21 Tid: 17:03:04
Hej hej bloggen! Idag har jag bara tagit de lugnt, de är ju söndag :) Det är aldrig någon som ska göra nått på söndagar, man tror typ att de är vardag fast man är ledig :P fett sjukt! Men annars idag har jag inte gjort så mycket kom precis hem ifrån konsum skulle handla åt mamma och anna skulle också ner dit så. Innan de va jag ute på en halv lång promis med Tindra, Bebis och Johana.
Björne kommer kanske senare också, då får vi se vad vi ska hitta på. Men de här får bli mitt ända söndagsinlägg. Så tills imorgon ha de så bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

när slutr du idag :)?

2010-03-22 @ 08:56:40
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<