Sho bloggisch!

Datum: 2010-03-23 Tid: 17:29:03
Jag går in och jag får ingen luft, jag ser minerna på juryn och jag blir alldeless kall i kroppen. Jag tänker: Gud vad har jag gett mig in på. Blickarna höjer sig ifrån papperna och jag ser sex ögon som stirrar på mig. Nu luften har tagit slut som jag har left på dom senaste sekunderna så tar jag äntligen ett djupt andetag och säger hej, jag ska sjunga Christina Aguilera - Im Ok.

Jag har så ont i huvudet. Det har varit en svår, lång och stor dag för lilla mig.
De började med att jag vaknade på morgonen. Gjorde mig iårdning för att åka till fredrika bremer gymnasiet för att göra ett intagningsprov på musik linjen. Självklart så skulle jag sjunga. När jag kom dit så följde Björne med mig in, och jag träffade Steffi. Björne hade såsmåningom en lektion så han va tvungen att gå och jag och
Steffi väntade ensamma. Jag hade min tid klockan halv 12 och Steffi hade halv 2. Jag va inte nevös innan, de va när dom sa mitt namn som jag blev likblek.

Efter jag hade sjungt min låt så sa dom att de va normalt att man va nervös. och tyckte att de gick jätte bra ändå. Dom sa också att jag hade en fin röst, då blev ajg väldigt glad :)
Mer än så finns inte och säga. Eller jo juste, jag vet inte när jag får veta om jag kom in. Så ni behöver inte ställa frågor om de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<