sholelue!

Datum: 2010-03-30 Tid: 10:21:25

Hej hej! Nu sitter jag på bas lektion, med en sur Allan (som vanligt) Jag vet att jag va dum igår och sa att jag skulle uppdatera senare och inte gjorde de. Är hemskt ledsen :/ Men jag får väl uppdatera nu då

Söndagen hos min pappa: De började att vi åt frukost och sen gjorde vi oss klara för att åka in till kalmar. Vi va där vid typ 12 så de fanns tid för oss att både äta och shoppa till mig. Jag ville inte att han skulle handla åt mig, men han insisterade! så nu är jag lite rikare på klädfronten! Ett par leggins, en skit snygg tjocktröja, en flashig kavaj, en liten axelväska och en skit snygg jeans jacka. Jag kan tyvär inte lägga upp bilder på detta eftersom jag varken har kameramobil eller en digitalkamera. (synd!, Ge mig någon!)
Det va allt ifrån den dagen.

Och igår va jag bara hemma med Robbin typ, vi kollade också på en film som heter Nanny Mcphee. Den va superbra! Sen spelade vi också YATZY  med Anna och Emelie (Anna's kompis)

Och nu så funderar jag bara hur jag ska klara denna dagen.. Jag skulle egentligen varit med Björne, Men han dissar mig! HÖR DU DE BJÖRNE?! JAG ÄR LEDSEN PÅ DIG NU!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Johana

idag har jag fotbollsmatch ;) sj?

2010-03-30 @ 11:37:12
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<