Shoooo

Datum: 2010-03-25 Tid: 11:58:07
Sitter nu på en bas lektion och jobbar med matten samtidigt.. Inte så värst kul men jag har ju datorn så de blir ju lite roligare :)

Min morgon har sett ut så här.. Jag vaknade och gick upp va först jätte pigg och glad, sen så gick de utför.. Jag blev enkelt trött. Inte så kul, Men nu har jag blivit pigg igen :D

Efter skolan ska jag hem till Robbin och ladda ner filmer till ipoden så att jag har nånting att göra på bussen ner till småland. Har också med mig en bok som kan vara till lite sysselsättning också. Jag lånade den idag i skolan. Jag har alltid velat läsa den boken, för att alla säger att den är jätte bra! Så jag lånade den. Boken heter EGO GIRL och är skriver av Carolina Gynning.



En gammal bild på mig och Björne (jag va blond haha)
JUST ANOTHER PARTY PICTURE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<