tjaba tjena hallå!

Datum: 2010-03-27 Tid: 10:48:23

Jag är hemma hos pappa och har jätte trevligt! Vi har nästan precis ätit frukost och så. Nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra men jag är säker på att de är roligt iallafall.

Bussresan gick jätte bra också, inte alls så farligt som jag trodde att de skulle bli, jag hittade en jätte trevlig kille på bussen som hetter Rasmus. Och vi pratade typ i två timmar eller nåt. Alltså den sista biten av resan. Han bodde i nacka och skulle hälsa på sin mamma som bor på Öland :)

Nu ska vi sticka så jag hinner tyvär inte skriva mera än så här, men jag kommer nog att blogga lite mera iallafall! Hörs snart igen, Love ya!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<