Trevlig onsdag, so far :)

Datum: 2010-03-03 Tid: 16:12:27

God eftermiddag :) Just nu sitter jag hemma hos Johana och kolla på disney chanel, älskar den kanalen! :) Idag har jag hunnit med mycket. Till exempel som att städa mitt rum och plocka undan all smuts tvätt som låg som en matta på mitt golv. Har också varit ute med Tindra och Bebis med Johana. Tindra löper ju så bebis hoppade på henne hela tiden men hon va inte så lättfotad haha, stackars bebis som inte fick skapa liv eller vad man nu ska säga :P Senare vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, hoppas på att få göra något iallafall. Har ju blivit frisk nu så jag känner mig ganska pigg (as skönt!) Kanske blir något kul med Robbin. Har ju bara legat och varit sjuk så jag måste ju faktiskt se att han finns också :) Men nu ska jag kolla på Hannah Montana, De absolut bästa programmet på Disney chanel :) Så ni får ha de så bra tills vi hörs nästa gång!
pussar och kramar! <3



Ska kanske prata med Björne idag också, Hoppas de blir så!!
Vill inte vara övän med dig längre! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<