LADY GAGA ROCKED!

Datum: 2010-05-09 Tid: 13:36:12
Hej hej allihopa! :) Nu sitter jag bara hemma och väntar på Johanna, vi ska ut med våra söta vovvar i tungelsta. Jag vet inte riktigt än vart vi ska gå men vi måste ju släppa dom lösa så att dom får busa lite!

Och igår va jag hemma hos Max med nåra stycken. Mest för att bara slippa sitta hemma :/ (inget märkvärdigt!)
Jag och Björne tog fett roliga foton i max ducsh också :P



LADY GAGA I FREDAGS!
Det går inte att beskriva hur kul jag och Björne hade! Det va den bästa upplevelsen i mitt liv iallafall, jag tror att de va Björne största "moment" också :)

AKTA FÖR HÄR KOMMER DE FETT MED BILDER!





Våra t-shirts!


Björnes baksida..

Björnes framsida..

Min framsida..
Hittade ingen bild på min baksida av min t-shirt men de lär ju kommma upp senare! Den är as snygg! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<