solig dag = trött jennifer

Datum: 2010-05-18 Tid: 23:53:42
Hej hej, just nu så sitter jag och dricker mit kvällsvatten som jag gör varje kväll. Kollar också runt lite på bloggar, och facebook. Kom in för typ en timme sen kanske hehe.

Idag har jag varit med Amanda i stort sett hela dagen och suttit i solen. imorgon kommer man nog se att jag har fått lite färg iallafall (inte troligt, men man kan ju alltid hoppas!). Sen kom Johanna och Johanna ner till tungelsta och vi vamed dom också, satt på gården typ. Vad kan man annars göra på en tisdagskväll!?  Visste jag nåt annat att göra så skulle jag inte tveka. Jag hatar att gå dit. Det är fan pinsamt att gå dit och umgås med alla fjortisar i tungelsta. Ett ord, UCSH!


Gammal fjortisbild på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<