vad kan ni om mig?

Datum: 2010-05-11 Tid: 00:03:13
Jag tänkte kolla vem som vet mest om mig, den som vinner kan få ett pris ;)

(Det är frågor om mig), Nära skjuter ingen hare. Så ni måste svara korrekt för att vinna ett poäng.
Vissa frågor har 2 poäng, och andra 1. Det beror på vilken svårighetsgrad det ligger på. Du svarar i mitt komentar fält.
come on now bitches!

Fråga 1.
Vem är min bästa kompis? (1 poäng)

Fråga 2.
Vad heter min favorit låt? (2 poäng)

Fråga 3.
Vad är min naturliga hårfärg? (1 poäng)

Fråga 4.
Vad är min absoluta favoritmat? (2 poäng)

Fråga 5.
Vad ska jag gå för linje på gymnasiet nästa år? (1,5 poäng)

Fråga 6.
Vart bor jag? (1 poäng)

Fråga 7.
Vad tycker jag är roligast, Sjunga eller Dansa? (2 poäng)

Fråga 8.
Vilken blogg är min "favorit"? (som jag läser varje dag, 1 poäng)

Fråga 9.
Har jag någonsin opererat mig? (1 poäng)

Fråga 10.
Vad heter min pojkvän?, för och efternamn (1 poäng)

Fråga 11.
Vad heter min hund?, och vad är de för ras? (1 poäng)

Fråga 12.
Vilken är min favoritaffär? (2 poäng)

Fråga 13.
Hur länge har jag bott där jag bor? (1 poäng)

Fråga 14.
Vem va den första jag lärde känna i min ort där jag bor? (2 poäng)

Fråga 15.
Vilken är min favorit film ? (Förutom disney, 2 poäng)

Fråga 16.
Hur många katter har jag? (1 poäng)

Fråga 17.
Beskriv historien när jag började bli kallad för Jalmar. (3 poäng)

Fråga 18.
Hur många gånger på ett ungefär har jag piercat mig själv? (Den som kommer närmast får poängen, 3 poäng)

Fråga 19.
Vilken disney film är min favorit? (1 poäng)

Fråga 20.
Har jag någon sjukdom? (1 poäng)


Kommentarer
Postat av: Johana

1. björne

2. -

3.blond

4.fan minns inte

5 barn och fritid(i alla fall vad du har sagt)

6. tungelsta/rosgården

7. sjunga

8. kissie kanske :P

9.aa

10.robbin berg

11. tindra

12.new yourker eller gina kanske

13. sen du va 6 år

14. johanna skog

15. the notebook

16. 5 st (tror jag)

17. för att du hängde efter neger jalmar, tror jag de va, svagt minne där !

18. tre

19. -

20. nej



fan vad svårt de blev när såna frågor äntlgen kom, men hoppas på att dom flesta är rätt <3 annars måste jag lära känna dig igen !

2010-05-11 @ 10:23:55
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Anonym

1:björne2:iturn to you 3:blond

4:pommes med lövbiff och beasås5:hotell o resturang6:rosgården 47:sjunga

8:kenza9:ja10: robin berg

11: tindra12:new youker(stavning)

13:i sommar 11år14:johanna skog (jag)

15:the notebook 16:6st17:!18:519: lady o luffsen 20: adhd

2010-05-11 @ 11:24:38
Postat av: Blablabla

Fråga 1.

Vem är min bästa kompis? (1 poäng)

Björne

Fråga 2.

Vad heter min favorit låt? (2 poäng)

oh mother

Fråga 3.

Vad är min naturliga hårfärg? (1 poäng)

blond

Fråga 4.

Vad är min absoluta favoritmat? (2 poäng)



Fråga 5.

Vad ska jag gå för linje på gymnasiet nästa år? (1,5 poäng)

barn och fritid

Fråga 6.

Vart bor jag? (1 poäng)

Rosgården

Fråga 7.

Vad tycker jag är roligast, Sjunga eller Dansa? (2 poäng)

sjunga

Fråga 8.

Vilken blogg är min "favorit"? (som jag läser varje dag, 1 poäng)

kenza

Fråga 9.

Har jag någonsin opererat mig? (1 poäng)

Ja

Fråga 10.

Vad heter min pojkvän?, för och efternamn (1 poäng)

Du har ingen

Fråga 11.

Vad heter min hund?, och vad är de för ras? (1 poäng)

Tindra Border Collie

Fråga 12.

Vilken är min favoritaffär? (2 poäng)

Gina

Fråga 13.

Hur länge har jag bott där jag bor? (1 poäng)

11år

Fråga 14.

Vem va den första jag lärde känna i min ort där jag bor? (2 poäng)

Johanna

Fråga 15.

Vilken är min favorit film ? (Förutom disney, 2 poäng)

The notebook

Fråga 16.

Hur många katter har jag? (1 poäng)

5st

Fråga 17.

Beskriv historien när jag började bli kallad för Jalmar. (3 poäng)

Du pratade om jalmar hela tiden, och därför.

Fråga 18.

Hur många gånger på ett ungefär har jag piercat mig själv? (Den som kommer närmast får poängen, 3 poäng)

tre gånger

Fråga 19.

Vilken disney film är min favorit? (1 poäng)

anastasia eller micke och molle

Fråga 20.

Har jag någon sjukdom? (1 poäng)

Ja.

2010-05-15 @ 22:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
<